ЗАКЛИКАЄМО НЕ ДОПУСТИТИ ПІДВИЩЕННЯ АКЦИЗУ НА LPG ТА ПІДТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЙНУ АКЦІЮ #NOTAXLPG2020

ЗАКЛИКАЄМО НЕ ДОПУСТИТИ ПІДВИЩЕННЯ АКЦИЗУ НА LPG ТА ПІДТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЙНУ АКЦІЮ #NOTAXLPG2020

28 жовтня, 15:05

ТОВ “УКРАВТОНОМГАЗ” ініціює інформаційну акцію #NOTAXLPG2020. Просимо всіх учасників ринку LPG, власників автомобілів з газобалонним обладнанням (ГБО), компанії, які використовують скраплений газ для власних потреб, компаніі, які продають та встановлюють (ГБО), директорів та власників автогазозаправних станцій, газотрейдерів та всі профільні асоціації підтримати акцію.

 

                                 Нардепи хочуть підвищити ціни на автомобільний скраплений газ: що це означає. Дивіться відеосюжет 24 каналу.

 

 

NOTAXLPG2020

 

ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ» закликає не допустити підвищення ставок акцизного податку на пропан-бутан. Збільшення акцизу на скраплений газ в декілька разів спричинить підняття ціни на газ до 5 грн за літр, що в свою чергу призведе до соціальних протестів та дестабілізує паливно-енергетичний ринок.
 

NOTAXLPG2020


ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ» просить підтримати Проект Закону № 4098-3 від 30.09.2020 або № 4098-4 від 01.10.2020 про внесення змін до Податкового кодексу України щодо встановлення співвідношення ставок акцизного податку на бензини та скраплений газ відповідно до європейського законодавства. Це зміни, які повинні раз та на завжди закріпити Європейський підхід до формування ставок акцизного податку на пальне.

У Законопроекті № 4098-1 від 18.09.2020 пропонується збільшити ставки акцизного податку на скраплений газ з 52 € до 139,50 €. При цьому в проекті запропоновано зменшити ставки акцизного податку на бензини з 213,50 € до 139,50 € відповідно.

У Законопроекті № 4098-2 від 30.09.2020 пропонується ставки акцизного податку на скраплений газ підвищити з 52 € до 124,50 €. При цьому в проекті запропоновано зменшити ставки акцизного податку на бензини з 213,50 € до 169,50 € відповідно.

У Законопроекті №4098-3 від 30.09.2020 пропонується зафіксувати співвідношення ставок акцизного податку на автогаз на рівні 25% від ставки акцизу на автомобільні бензини, тобто ставка акцизного податку на скраплений газ повинна бути меншою в 4 рази від ставки акцизного податку на бензин. Також Законопроект передбачає збереження у середньостроковому періоді (протягом 3 років у 2021 - 2023 роках) діючих ставок акцизного податку на скраплений газ, бензини та поступове щорічне (з 2024 по 2031 рік) збільшення ставок акцизного податку на скраплений газ, бензин.

У Законопроекті №4098-4 від 01.10.2020 пропонується встановити співвідношення ставок акцизного податку на скраплений газ та бензини на рівні 25% та запровадити механізм одночасної зміни ставок акцизного податку на скраплений газ та бензини відповідно до встановленого 25% співвідношення у разі нерівномірного перегляду ставок на скраплений газ або на бензин.

Основними аргументами щодо прийняття Законопроектів №4098-3 від 30.09.2020 або №4098-4 від 01.10.2020 є:

1. План імплементації Директиви 2003/96/Європейського Союзу, згідно з яким акциз на скраплений газ пропан-бутан для моторних палив становить 125 Євро за 1000 кг (68 Євро за 1000 літрів), а на бензин ставка акцизу на закріплена рівні 359 Євро за 1000 літрів. «Table А. — Minimum levels of taxation applicable to motor fuels». У майже всіх європейських країнах акцизний податок на бензин більший від автогазу в 4-5 разів.

2. Забезпечення стабільності акцизної політики щодо пального, так як понад 7 млн громадян України використовують скраплений газ як основний вид пального для власних потреб. Це дозволить запобігти черговому підвищенню градусу соціального невдоволення, забезпечить захист громадян України від хаотичного збільшення ставок акцизного податку на скраплений газ та перегляду ставок акцизного податку на бензин. Збільшення акцизу на скраплений газ суперечить ст.337 Угоди про асоціацію з ЄС «Про забезпечення споживачам доступу до доступних енергетичних ресурсів (зокрема скрапленого вуглеводневого газу) для споживачів, зокрема найбільш вразливих верств населення».

3. Затвердження проекту нової енергетичної стратегії України до 2035 р. (НЕС). Відповідно розділу 3.1. Реформування енергетичного сектору до 2020 р. необхідне створення умов та розвиток відповідної інфраструктури для подальшого поширення використання скрапленого вуглеводного газу (СВГ) як автопалива та палива для побутових потреб. А також реалізувати оцінку та обґрунтування створення запасів СВГ, як ще одного резервного палива для економіки України. Через спроби деяких депутатів ВР збільшити ставку акцизу на скраплений газ пропан-бутан вже десятки інвесторів відмовились від проектів по будівництву складів зберігання пропан-бутану. А це сотні мільйонів доларів прямих інвестицій в енергобезпеку України, розвиток бізнесу, що забезпечує створення сучасної, незалежної інфраструктури та функціонування внутрішнього ринку енергетичних продуктів країни.

4. Застосування пропан-бутану в Україні забезпечить екологічні вимоги (зменшення викидів парникових газів) згідно з зобов'язаннями України в рамках Третього Енергопакету ЄС. Рекомендований розмір ставки акцизу на моторне паливо орієнтрований на екологічну складову з метою зменшити викиди вуглекислого газу (СО2).

Враховуючи нестабільну ситуацію у період спаду економіки, посилені карантинні обмеження, а також з метою уникнення ситуативного підходу до зміни ставок акцизного податку на пальне з метою збереження функціонування Українського ринку енергетичних продуктів на належному рівні, ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ» пропонує звернути увагу на позитивні аспекти законопроектів №4098-3 від 30.09.2020 та №4098-4 від 01.10.2020.

Всі необхідні розрахунки і висновки негативних наслідків проектів Законів №4098-1 від 18.09.2020 та №4098-2 від 01.10.2020

1. Різке зростання вартості скрапленого газу після прийняття проекту Закону №4098 на понад 5 гривень за 1 літр (на 35-45% в залежності від регіону); №4098-2 на понад 4 грн, при цьому щорічні витрати українців на придбання скрапленого газу збільшаться на 14 млрд. грн.;

2. Збільшення на 6 тисяч гривень щорічних транспортних витрат понад 5 мільйонів осіб (власників транспортних засобів з газобалонним обладнанням та членів їх сімей);

3. Збільшення на 1 тисячу гривень щорічних витрат майже 2 мільйонів осіб, які використовують скраплений газ у балонах для приготування їжі, підігріву води та опалення житлових приміщень, та проживають у 820 тис. домогосподарств у 7,8 тисячах населених пунктах в Україні, що не мають систем газопостачання природного газу;

4. Відсутність інвестицій у вітчизняне виробництво скрапленого газу, розвиток інфраструктури для подальшого поширення використання скрапленого вуглеводного газу;

5. Порушення вимог європейського та національного законодавства щодо основ формування акцизної політики на енергетичні продукти.

6. У зв’язку з підвищенням цін на скраплений газ буде відсутня економічна доцільність по установці на автомобілі газобалонного обладнання (ГБО), тому можлива втрата більш ніж 10 000 робочих місць і самозайнятих осіб по установці газобалонного обладнання на автомобілі.

Якщо податки на газ зростуть - ми отримаємо різке зростання вартості скрапленого газу в середньому на 4-5 гривень за 1 літр. Це матиме негативні соціально-економічні наслідки та віддалить Україну на декілька років від шляху Євроінтеграції.

 

Нас часто запитують – «Чому автогаз може подорожчати на 5 грн за літр?»

Наведемо елементарний розрахунок:

 

  1. Вираховуємо різницю між акцизним податком в 52 євро за 1000 літрів (ставка акцизного податку на даний час) та 139,5 євро за 1000 літрів (передбачена законопроектом) 139,5 євро - 52 євро = 87,5 євро
  2. Вираховуємо складову непрямих податків в ціні автогазу в гривнях 87,5 євро + 20% ПДВ = 105 євро х 35,00 курс євро в 2021 році = 3 675 грн за 1000 літрів. Відповідно за 1 літр автогазу ціна для споживачів виросте мінімум на 3, 68 грн
  3. 0,35 грн додатково буде закладено в ціну автогазу для кінцевих споживачів внаслідок збільшення мита на скраплений газ в 2021 році
  4. 1,00 грн - це мінімальне збільшення розміру маржі автозаправними операторами, щоб вони покрити витрати на сплату податків.

 

Тому в сумі отримуємо подорожчання автогазу навіть більше ніж на 5 грн за літр (3,68 + 0,35 +1,00 =5,03). Справа в тому, що автозаправним комплексам не рентабельно продавати автогаз, і цю ситуацію хочуть змінити законопроектом #4098-1. Маржа на автогазі тримається на рівні 1,50-3,00 грн. на літрі. А на бензин та дизель маржа вже давно в діапазоні від 5,00 до 8,00 грн. на літрі.

 

ЯК ПІДТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЙНУ АКЦІЮ #NOTAXLPG2020 ?



Просимо всіх не залишатись осторонь проблеми та зробити свій вклад в інформаційну акцію #NOTAXLPG2020 для цього просимо вас виконати наступні дії:

1) Всім компаніям надіслати офіційни листи на всі законодавчі, виконавчі органи влади ( Голові Комітету Верховної Ради України з питань бюджету, Голові Комітету Верховної Ради України з питань енергетики та житлово-комунальних послуг, Голові Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики, Голові Комітету Верховної Ради України з питань інтеграції України з Європейським Союзом, Голові Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики) з аргументами, пропозиціями та висвітленням можливих проблем після підняття ставки акцизного податку на скраплений газ.

2) Просимо всі асоціації виявити проблеми у своїх учасників, які відчують здорожчання пропан-бутану, та закликати підтримати нашу інформаційну акцію.

3) Просимо всіх автомобілістів з ГБО надіслати листи в асоціації, депутатам, законодавчі, виконавчі органи влади. У листі напишіть, скільки приблизно ви споживаєте пропан-бутану в місяць (в рік) і яка це буде сума в перерахунку +3 грн за 1 літр.

4) Просимо всіх журналістів висвітлити та підтримати в засобах масової інформації нашу інформаційну акцію #NOTAXLPG2020.

5) Просимо копії ваших надісланих офіційних листів розміщувати на ваших сторінках Facebook з хештегом #NOTAXLPG2020 та надсилати в месенджер та на Email в ТОВ “УКРАВТОНОМГАЗ”. Проблема в тому, що органи влади сприймають тільки офіційні звернення асоціацій та підприємств. В груд
ні 2019 року ми так само закликали всіх учасників ринку LPG писати офіційні звернення в органи влади #NOTAXLPG, щоб не допустити введення ліцензій на зберігання палива, яке використовується для власних потреб. Після тисяч звернень підприємств комітет Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики депутатам вдалося зрозуміти проблеми паливного ринку. Як результат Ліцензії скасовано!

З повагою, колектив ТОВ “УКРАВТОНОМГАЗ”

123

 


хто більше?ЗБІЛЬШИМО АКЦИЗ НА ПАЛИВО! ХТО БІЛЬШЕ?

Останні три роки наша компанія зверталась до органів влади з проханням або скасовувати, або зберегти акцизний податок на скраплений газ пропан-бутан. Наші офіційні звернення залишалися без розгляду. Ми вирішили допомогти українському уряду з порадою залучення до бюджету України 69 млрд грн на рік.  Читати далі...

 


notaxlpgТОВ "УКРАВТОНОМГАЗ" ЗАКЛИКАЄ ВСІХ УЧАСНИКІВ РИНКУ LPG ПІДТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЙНУ АКЦІЮ #NOTAXLPG 

Просимо всіх власників автомобілів з газобалонним обладнанням (ГБО), компанії, які використовують скраплений газ для власних потреб, компаніі, які продають та встановлюють (ГБО), директорів та власників автогазозаправних станцій,  газотрейдерів та всі профільні асоціації підтримати акцію. Читати далі...

 


 ДЛЯ ENKORАНДРІЙ ДОРОФЄЄВ СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ENKOR: В ОЧІКУВАННІ ДРУГОГО РАУНДУ «БИТВИ» ЗА ГАЗОВИЙ АКЦИЗ!

Андрій Дорофєєв, директор компанії ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ» стверджує, що і далі буде відстоювати європейські цінності енергобезпеки України та вже в очікуванні другого раунду «битви» за газовий акциз. Детальніше про це Андрій Дорофєєв розповідає в репортажі для Enkorr. Читати далі...


 

УКРАВТОНОМГАЗ В ЦИФРАХ
10
років
Успішної роботи
300
об’єктів
Змонтованих під ключ
15 000
куб.м
Сумарний об’єм газгольдерів
50 000
тонн
Створений ринок LPG в рік
НАМ ДОВІРЯЮТЬ
ВіртуальнИй 3d тур об'єктів газопостачання
Натисніть play та дочекайтесь завантаження 3D. Подорожуйте самостійно.
БЕЗКОШТОВНА ГАЗИФІКАЦІЯ
Обмеженій кількості клієнтів наша компанія надає обладнання і монтаж автономного газопостачання безкоштовно на умовах наших поставок газу. Якщо Ви хочете отримати комерційну пропозицію на монтаж автономного газопостачання, заповніть форму нижче.